CLIENT ADVISOR EMPLOYEE BENEFITS


Het beheer van de toegewezen portfolio met als doel de klanten optimaal te servicen en als link te fungeren tussen de klant en de account manager. Je helpt mee om de behoeften van onze nieuwe en bestaande klanten uit te werken in concrete verzekeringsoplossingen. Je voert daarbij onder andere volgende taken uit:

•Codering: wijziging en aanpassing van verzekerden (in-/uitdiensttreding, gegevenswijzigingen, enz.);
•Follow-up (en verificatie indien nodig) van de jaarlijkse herzieningen EB en gezondheidszorgen;
•Informatie aan de klant m.b.t. zijn dekkingen en declaraties.
•Informatie aan de klant m.b.t. jaarlijkse herzieningen en premies aanpassingen;

Type contract: Vaste Job / onbepaalde duur

Type job: Voltijds of 4/5

Competenties:

Teamplayer
Loyaal
Communicatief
Relevante ervaring

Aanbod en voordelen:

Een aantrekkelijk salarispakket op basis van jouw competenties en ervaring.
Een dynamische werksfeer met ruimte voor autonomie, initiatief en groeikansen.
Daarnaast een aantal extralegale voordelen waaronder een groepsverzekering, maaltijdcheques en een hospitalisatieverzekering.
U krijgt een job in een ambitieuze en snel groeiende onderneming.
Uitgebreide opleidingsmogelijkheden en de kans om je verder te specialiseren.
U krijgt de kans om jouw talenten in te zetten in een professionele , familiale en mensgerichte omgeving.
U kan onmiddellijk in dienst treden.
U werkt van maandag tem vrijdag met een flexibel uurrooster.
Extra legaal verlof bovenop wettelijk/jaarlijks verlof.

Contact: Stuur uw CV naar HR@allia.be